Levering

Appearance’s pakker bliver afsendt samme dag (såfremt ordren er indgået inden kl 14.00 på en hverdag). Pakker leveres under normale omstændigheder inden for 1-2 hverdage.
Pakker i Danmark sendes med GLS, Post Nord eller DAO.
Bemærk venligst om evt. anden leveringstid fremgår under det valgte produkt, da der kan forekomme længere leveringstider på bl.a. preorders.

Returnering af en vare 

Det er nemt og hurtigt at returnere dine varer. Du skal blot printe et returlabel via dette link og sætte det på din pakke. Så er du klar til at indlevere pakken i den nærmeste GLS pakkeshop – husk altid at modtag en kvittering, når du indleverer pakken.

Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på return@appearance.dk eller på telefon +45 50764339, hvis du har spørgsmål til returnering eller ombytning.

Du har ansvaret for at din returpakke pakkes forsvarligt, samt at den indleveres korrekt i en GLS pakkeshop og efterfølgende kan fremvise dokumentation for indlevering i form af kvittering og trackingnummer. 

Bemærk gratis retur kun er gældende for salg fra Danmark. Kunden betaler selv porto ved returnering fra andre lande end Danmark.

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld fortrydelsesret/returret på ubrugte varer købt i vores Webshop. 

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare.  Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Sender du på egen hånd og for egen regning, skal du kontakte os pr. mail inden for de 30 dage. Såfremt du modtager et defekt produkt, skal du give os besked om dette, senest 30 dage efter modtagelse af produktet.

Der gives 30 dages fuld fortrydelsesret/returret på ubrugte varer købt i vores Webshop med rabat. 

Meddelelsen skal gives pr. mail på return@appearance.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksomme på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur, gør det samme sig gældende, som ved køb i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentligt brug.

Pantherella sokker skal være plomberet i original Pantherella emballage for at varen kan sendes retur.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag vi modtager din returnering.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at returneringen er ankommet hos os.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.