Section
Section

Hvem er The Everyday Man?

The Everyday Man er den vedholdende mand. Manden, der viser sine ambitioner gennem sit valg af tøj. Manden, der ikke lægger mærke til, om tiderne ændrer sig - eller tendenser der går forbi. Manden, der ønsker at være klædt til det forudsigelige og det uforudsigelige. Manden, der ønsker at være klædt på til det næste. Til nu, og til senere.

Du kommer langt med lidt. I hverdagen, i livet. Alle øjeblikke gælder. I din karriere og din hverdag. Dit tøj er et udtryk for dine valg. Den afspejler dig, din personlighed, dine ambitioner, dine valg.

Den formelle arbejdsuniform er ikke længere tidssvarende. Derfor kalder tiden ikke kun på omtanke. Den kalder på nytænkning. Vi hylder det formelle ved at gøre det uformelt. Den stereotype forretningsmand iført habit, skjorte og slips er ikke længere et symbol på nutidens mand. Det er et levn fra fortiden, der ikke passer ind i nuet.

Du behøver ikke at dresse op, når du skal på arbejde. Du behøver ikke dresse ned, når du kommer hjem. Nu handler det hverken om at være business eller casual. Det handler om at være business casual: at være klædt på til alle øjeblikke. Ingen kender morgendagen. Gør det uforudsigelige mere forudsigeligt ved at klæde dig ordentligt på.

Du er, hvad du har på.

Mød en Everyday Man

Mød The Everyday Man - manden der vægter at være velklædt og klædt på til alle dagens udfordringer.

I en række interviews møder vi The Everyday Man i forskellige erhverv, som fortæller om hvorfor og hvordan de bruger deres påklædning som en del af deres professionelle virke og som en del af deres personlighed.

Rufus Gifford,
Tidligere Amerikansk Ambassadør i Danmark

Peter Monk,
Direktør hos Via Biler

Lars Elbæk,
Indehaver af ELBÆKS Ejendomsmægler

John Larsen,
Markedschef i Gaihede

Jesper Aagaard,
Partner i Big4

Rufus Gifford,
Tidligere Amerikansk Ambassadør i Danmark

Peter Monk,
Direktør hos Via Biler

Lars Elbæk,
Indehaver af ELBÆKS Ejendomsmægler

Jesper Aagaard,
Partner i Big4

John Larsen,
Markedschef i Gaihede